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The Brookhaven Experiment : Rajout du Supersampling et de modes de difficulté

Publié par
 @kris7277
le 01/09/2016 à 20:28
The Brookhaven Experiment, le très bon FPS roomscale que nous apprécions pas mal chez ETR (consulter le test) vient de se mettre à jour, les amis !

Il possède enfin un menu avec des options graphiques, dont le fameux réglage de Supersampling, qu'on était nombreux à demander, vu que la technique de base via SteamVR ne fonctionnait pas. Il rajoute aussi le choix de la difficulté avec les modes "Hard" et "Apocalyptic" , qui risquent de donner du fil à retordre puisque le jeu était réglé en "Normal" jusque là ! Je tire mon chapeau au premier qui réussit l'avant-dernier niveau en mode Apocalyptic...

La mise à jour améliore aussi beaucoup d'autres points du jeu notamment  le mode Survie, donc voici le changelog complet :

General
  • Options screen for things like super-sampling, flashlight shadow-casting, and right vs. left-handed controls. 
  • New difficulty levels! The "default" difficulty that you've all been playing is "Normal" difficulty; we've added "Hard" and "Apocalyptic." Set difficulty from the options screen. Difficulty level affects both campaign and survival modes. 
  • Major fixes to throwables; they now detonate reliably and affect all the enemies they are supposed to. 
  • Molotov cocktail has been replaced by the "chemical grenade." It works similarly: toss the chem grenade to create a puddle of toxic green goo that damages enemies who walk through it. It's especially effective against arachnids. 
  • You can now switch to special ammo using the menu button, and you get two full magazines worth for whatever gun you've chosen. 
  • Campaign difficulty ramp has been tweaked. 
  • New thumbpad menu is larger and easier to read. It only exists on the flashlight/knife controller, and allows you to quit to main menu and instantly swap hands. 
  • Some content has been optimized for performance. 
  • Updated "low health" post-effect to be less obtrusive. 
  • Lucky charm has some new gameplay effects, which we will let you discover for yourself!
 
Suvival
  • You still acquire SP at the end of every wave, but now the guns and upgrades you purchase stay unlocked - you don't have to purchase them again every wave. 
  • Throwables in survival mode are now acquired by finding and shooting the wooden "munitions crate." There's one in every wave. Maybe there's a way to get two or three to appear? 
  • The difficulty ramps up more aggressively. 
  • You get a score and a grade when you die. High scores and grades are stored in your save file and displayed at the survival mode map screen. Try to get grade "SSS" in every survival map, we dare you!
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The Brookhaven Experiment est un jeu de survie dans lequel il vous faut repousser des vagues de zombies terrifiants qui déferlent sur vous. Attention, les munitions sont en quantité limité et il vous faudra donc gérer chaque niveau pour ne pas devoir finir au corps à corps, ou finir...
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