HordeZ : Correction de bugs et annonce d'un mode 4 joueursSi vous avez manqué notre VRLive sur HordeZ, alors sachez que c'est un jeu de shoot type "Time Crisis" qui nous a plutôt impressionné. Malheureusement, celui-ci possède pas mal de problèmes.
Fort heureusement, et même pas 3 jours après sa sortie, le développeur du titre vient de le mettre à jour, et a corrigé la majorité des problèmes qui affectaient le mode multijoueur ! De plus, le développeur en a profité pour améliorer certaines parties du titre, comme le katana qui fait plus de dégats et le réequilibrage de la difficulté dans le niveau 2, 3 et 4 : Reloading now keeps the previous ammo Changed gun sound (need feedback on the new sound) Weapon sound volume is higher Small change to angle on weapons to better conform with controller Small change to position on weapons to better conform with controller Removed Level 2 floating in air sequence Added stairs to level 2 Added shadows from light on platform (need feedback on this) Katana damage is doubled and hitting the head does massive damage but not instant kill (figured it would make the Katana just too good) Platform position is now more correctly inline with your "feet" and correct height Blood/Impacts visual feedback is now set to 80% effect on close distance Zombies floating in air bug should now be fixxed Zombies are now 5-10% larger to give a more intimidating feeling Lowered difficulty on Level 2, Level 3 and Level 4 Repositioned Final Score table Long names on Final Score table is now supported correctly Health meter is now positioned on the right hand (need feedback on this) Grenades are easier to throw and moves faster (Releasing the button at the right angle is still key) Grenades have a larger explosion area Grenades do less damage to player Multiplayer: Client zombies remain dead Multiplayer: Client zombies now turn faster towards player Multiplayer: Client now correctly gets pickup reward Multiplayer: Client can now destroy demonic portals Multiplayer: Other players now stand up instead of crouching Multiplayer: Unity network team finally increased bandwidth cap for the game so client disconnects in multiplayer should be solved (Hamachi and LAN game setup is 100% working) Mais ce n'est pas tout, car le développeur compte rajouter un mode 4 joueurs (Co-opération ou Deathmatch), des boss et même un mode d'auto téléportation qui permettra à tout le monde de pouvoir y jouer sans avoir de nausée.
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